Hoe maak je je dieet gezonder

Babyhapjes

frootie is onze leverancier van gebottelde sappen. U kunt er zeker van zijn dat wij alleen het beste van het beste op het gebied van babyvoeding op voorraad hebben.Verse FruitSnacks

o FruitBits – onze fantastische fruitsnacks

o PomegranateBits – een antioxidantrijke snack met calcium, kalium en vezels.o GrapeNing – geweldig voor een saaie dag op het werk! o OrangeBits – een knapperige snack met toegevoegd calcium en vitamine C.o CrunchyPopcorn – onze eigen speciale pittige snack.o JellyPuddingBits – een calciumrijke snack die perfect is voor diabetici en voor mensen die op hun gewicht letten.

o ChipsNature’s Path Natural Chips – een heerlijke manier om te genieten van alle voordelen van

havermout met je weet wel wat! o Crackers meesters – crackers die bestaan uit onbewerkte granen, volkoren of zemelen en weinig vet en suiker bevatten.o KaasfondueHappyCow – Een stevige portie die ’s avonds goed van pas komt.o Graanmix – als je allergisch bent voor melk of soja kun je je ontbijtgranen naar melk of yoghurt laten smaken.o Toppings fruitsalade – een lekkere salade voor bij je chips, warm en nootachtig.

o BroodWalden Farms baguettes, halfvolle ricotta en halfvolkoren geserveerd met een gegrilde tomaat.o BaguetteBelgium wafel – een knapperig broodje met een zoutarme salade.o Baguette savedo Pita chips – een vullende snack die de veggie grootte heeft en in zakjes wordt verkocht.o snack crackers – een gezonder alternatief voor de snack crudités.o Crackers en hummus – een lekkere snack die makkelijk mee te nemen is.o Pita dipsters – een lekkere dip voor bij de snack crackers.o Food Bars – een makkelijke manier om je repen te hebben en ze gezonder te maken met minder vet.

o Pizza’s – Zelfgemaakt, natuurlijk! Gebruik volkoren pitabroodjes. Doe een ½ kopje kaas in elk mini pitabroodje. Bak op 450° ongeveer 35-45 minuten. Vraag uw Pita Matrixrator om de details te doen. Tip: Bereid een dozijn of zo paleo pizza deeg ballen ofCornished topping – dit is als een kruising tussen fondue en crème kaas. Mmm!

o Poutine – Hete en verse groenten en een beetje kaas. Yo! Dit is lekker. Afhankelijk van hoe dik je het maakt, moet het knapperig blijven en een beetje textuur hebben (maar niet te dik). Terwijl je wacht tot de kaas gesmolten is, voegen gesnipperde wortels ook wat textuur en smaak toe.

Rijst – Quinoa, Couscous, en Basmati rijst. De moderne langkorrelige pasta’s zijn beperkt tot largeouts en baguettes. Blijf weg van de witte rijst!

Soepen – Ingeblikt of zelfgemaakt! Verdubbel het recept en vries wat in om later weer op te warmen. Ook de smaak en textuur van soepen komen goed van pas. Soepen kunnen ook een goede manier zijn om restjes op te gebruiken.

Restjes – maak meer! Maak extra en doe er wat groenten bij. Voeg bonen, salade of bruine rijst toe. Gebruik een kleinere versie van een broodzak om het proces sneller te maken.o Snacks – Wees creatief met verschillende smaken en snack elke 2-3 uur. Probeer noten, fruit en andere ingrediënten die de smaak van gewone chips oppeppen en de suiker verminderen. o Dranken – Neem weinig, en drink alleen water of magere melk.

Dit zijn maar een paar ideeën. Denk eraan, de sleutel tot elk dieet is balans. Probeer minstens 1-2 porties fruit of groenten te eten bij elke maaltijd of snack, en gebruik portiecontrole. Bereik uw gewicht/vet verlies doelen en geniet van wat u eet!

 

lees meer

Hapjes baby

Hapjes baby 4 maanden

You might also like

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.